Sunday, October 24, 2010

Sedetik Bersama Pendidikan Luar: Kem Mengenal Budi

Esok sudah masuk minggu yang terakhir aku kat kampus. Assignmnt semua sudah siap. Happy gila tak terkata T_______T. Hari ini barulah ada mood nak update blog yang telah sekian lama ditinggalkan atas sebab malas.

Oleh yang demikian aku mulakan entri ini dengan potrait-potrait semasa camping pendidikan luar. maaf, kerana penulisan yang terlalu skema. aku tak pandai nak bermadah ayat. cehh.


Kem Mengenal Budi 
Lokasi : Teratak River View
Tarikh: 16 - 18 Julai 2010


sesampai dekat camp site Teratak River View
buat muka tak boleh blah.
menanti mereka-mereka yang bertuah membawa khemah. hehe.


aktiviti air
dan sebenarnya aku takut dekat air

obstacles
macam askar. persiapan untuk aku masuk plkn nanti
best. golek-golek dekat lumpur
aku suka buat aktiviti macam ini sebabnya dekat rumah aku selalu naik terjun atas bumbung rumah lepas tu lompat pagar rumah.
lain macam je ayat aku ni. macam lari dari rumah pula. bhaahahaha

...will update if aku jumpa gambar-gambar yang lain...

No comments:

Post a Comment