Friday, November 05, 2010

Kerana Aku Gadis & Kau Teruna

saya faham perasaan awak.
awak suka kat saya.
awak kata awak suka tengok saya.
mungkin pada senyuman, percakapan, pergaulan, dll
dulu awak selalu tegur saya.
bercerita dengan saya.
awak dengar cerita saya, walaupun saya tak pandai nak bercerita dan saya juga dengar awak bercerita.
gelak ketawa bersama. jalan bersama.

tapi kenapa awak menjauhkan diri daripada saya.
sedih sangat bila awak buat macam itu.
apa salah saya kat awak.
bila terserempak dengan saya, awak tak pernah sapa pun.
apalagi lahh nak senyum.
orang sebelah saya boleh pula awak sapa kan.
semakin bertambah rasa sedih ini.
saya ingat awak boleh jadi teman.
tapi saya silap.

semalam, awak mesej saya.
baru lahh saya tahu semuanya.


Nota Si Kecik : Saya nak awak gembira macam dulu.

No comments:

Post a Comment