Tuesday, March 08, 2011

Tak Suka Bila d'Psiko


ingin meluahkan sesuatu pada insan-insan itu
tapi tak kesampaian
arghhh ada kena mengenakah dengan tajuk ini.

Sungguh aku tak sabar semester ini habis
selagi tak habis selagi itu aku tak tenang
*i guest.
tak sukanya dengan semua ini
mungkin memang ini rasanya bila dikelilingi or berada dalam persekitaran yang tak seiring ni. 
sangat-sangat tak faham berhadapan ini.
aku sudah agak perkara macam ni mesti ada dan jadi kat aku.
Ya, mungkin sebab aku masih berperangai macam budak-budak
janganlah nak dengki pun.
satu perkara yang paling aku tak suka, and termasuklah kalian semua.
Bila di psiko dengan kata-kata dan yang sama waktu dengannya
tapi kalau aku menjawab, mulalah korang cakap aku 
aku cakap pedaslahh
sakit hatilah dengar aku cakap
suka menyindirlah
tak nak kawan dengan aku lagi
inilah itulah
blablabla
apa ni babe? please lahh? korang boleh buat, apsal aku tak boleh.
jangan nak berlagak lahh weyh.
takkan aku nak biar diri ini sentiasa ditindas oleh orang-orang itu
sejak dari dulu lagi sentiasa jumpa orang seperti itu
nasib baiklah aku ada perasaan and tahu hormat orang tua
bukan macam korang. Ya kan?
  
So buat orang-orang yang kuat psiko tu, meyh dengar sini,
aku takkan tunduk kat korang,
malah aku anggap korang tu sebagai satu b------, dan ujian buat aku
mungkin juga ada hikmah disebalik kejadian ini,
dan pertemuan dengan korang.


Last but not least, terima kasih buat keluarga, boyfriend and rakan-rakan yang ada dan 
bagi semangat kat aku. Thanks for everything.


Nota Buat Kalian

Kepada sesiapa yang terasa akan kata-kata atau yang agak tak sopan ini nak buat macam mana
aku tak tulis pun nama sapa-sapa kan
so, jangan nak pandai-pandai buat konklusi sendiri.
Anggap saja ianya tak ada kaitan dengan yang masih hidup atau sebaliknya.


No comments:

Post a Comment