Saturday, March 05, 2011

Karnival MASUM Siri II UTM, Skudai

...Assalamualaikum & Hello...

Selepas Festival Combat hari itu, aku join pula tournament taekwondo dekat Universiti Teknologi Malaysia, Skudai, Johor. 
Majlis Sukan Universiti Malaysia Siri II
first tu rasa takut juga nak bertanding
lebih-lebih lagi bawa nama universiti
apa-apa pun kena kuatkan semangat walaupun ada banyak masalah masa tu
masalah-masalah tolak tepi dulu
yang penting fight

Pagi itu, gerak dari kampus Suluh Budiman dalam pukul 8. Sudahlah pagi tu aku bangun lewat. Baju pun tak packing lagi. Fuhh, apa lagi macam full speed lahh mengemas. Nasib baik tiada barang yang terlupa. Kalau cerita details sangat pun tak ada maknanya. Haha. Perasan betul. Macam lahh orang nak tahu sangat fasal kau, diyana. Hehe.

Seperti kebiasaannya aku main kategori FIN. Agak kecewa sebab tak dapat emas. Sikit lagi untuk itu.
Huk3.
Tapi aku kena bersyukur atas apa yang aku terima. Buat apa nak merungut kan? 
And last sekali, terima kasih buat mummy and daddy yang bagi support serta semangat sebelum fight.
buat NDD juga. :)
serta rakan-rakan.

SILVER MEDAL FOR UPSI



diari bergambar terpilih untuk kenangan peribadi



abang faiz nyek budiman
dia ini orang kuat taekwondo upsi
thanks for support bro !


abang brahim
dia ni pelawak dalam team taekwondo
kalau dia turun training, confirm gelak tak habis

call her kak paih
but sometimes I forgot to call 'kak'
hahaha

this is ima
batchmate aku
we are vitex



team poomsae lelaki
cute je tengok diorang
sama sama saiz
hihihihi :)


gadis-gadis taekwondo upsi


berjalan-jalan di mall
JOHOR BHARU



-the end-



Nota Si Kecik : Akan terus berjuang.

No comments:

Post a Comment