Friday, March 11, 2011

Open Day Sana Sini :)

Assalamualaikum & Hello :)

Last open day kat Kolej Aminuddin Baki. Sempat juga aku sampai dari UTM, Skudai ke kolej kediaman aku. Bukan KAB tapi Kolej Z. Misi utama balik bukan sebab rindu dengan bantal busuk, tilam bahkan juga kolej. Tapi rindu dekat kawan-kawan aku yang ada kat kolej ini. Sampai-sampai depan pintu pagar disambut oleh  Ayin Awg sahabat se'course. Hahahaha. Macam ada yang tak kena saja kalau disambut, padahal kebetulan terjumpa kat depan tu. So, apalagi aku pun followlah dia merayau kat booth-booth yang ada pada hari itu. 

Malam pun aku jalan juga, nak raihkan kemenangan dengan makan aiskrim. Tapi tak apa aku hargai dibelanja aiskrim oleh Ayin and makan oleh Nick Darial Darius. Thanks.

credit to Nekman.

No comments:

Post a Comment