Monday, May 09, 2011

i ❤ p.l


Assalamualaikum dan hello :))

Sekembali dari kem pendidikan luar, Pulau Pangkor, sebagai fasi. Oppss fasi bengkel. :))
Yang mana aku kena membantu dalam mengendalikan kem tersebut dengan aktiviti-aktiviti berkaitan outdoor.
HEHE.
Disebabkan aku sangat sukakan aktiviti tali, aku tak berganjak kepada aktiviti lain dalam kem itu. 
Cuma hari pertama saja aku tolong fasi survival. Tak banyak pun, cuma tolong check peserta perempuan dan teman hantar para peserta ke base survival diorang. Sehari itu sajalah aku tolong. Hari seterusnya tak, kenapa? Sebab aku nyaris-nyaris tergelincir kat laluan berbukit-bukit itu. Sorry lah Ali. Kesian kat kau kejutkan aku awal-awal pagi tapi aku tak pi.

Hari pertama aktiviti aku cuma jadi stopper @ bilayer saja. Tapi bila ada budak gemuk itu asyik menyakat aku major stopper lah bilayer lah, finally aku naik keatas juga. *pantang kena cabar.
First itu, aku nak jaga aktiviti free fall tapi bila abang Zack kata jaga flying fox. Pergi lah aku dengan hati yang kecewa jaga flying fox. Bila sudah belajar dengan Abang Yazid, Yeah!! I Sudah Pro. HAHA!
Best woah. Hari terakhir aku bertugas, sorang-sorang pula tu. Bolehlah aku marah-marah budak-budak tu. Apa tidak inilah itulah, penakut. Huh.

fasi-fasi yang agak keletihan

Malam hari pula, ada sesi refleksi aktiviti bersama pensyarah, peserta-peserta dan tak ketinggalan sesi meronggeng. Nyanyi, nyanyi, nyanyi. Hahaha. Aku main kompang. Takda lah pandai sangat. Main-main saja. Nanti nak belajar main gitar pula lah. Apa lagi nak cerita erk? 
Oh ya, aku nak bagi tahu korang yang aku dapat anugerah Kepulauan Monyet Pasangan Paling Hot !!
Bunyi macam gempak. Padahal tak pun. :))

Ada satu lagi cerita. Cerita pasal kejadian tali terlepas. Akibatnya sorang fasi itu pengsan dan tak sedarkan diri. Bergegaslah orang-orang yang tertentu ini pergi hospital dengan menaiki dinggi yang dipandu oleh Abang Mi. Tak nak cerita panjang-panjang lah pasal ini. Tak nak ingat pun. 
:))


ditulis oleh :

4 comments:

Unknown said...

boleh x nak gambar atas tu ?

Unknown said...

ada gambaq ak tidoq..arghhh!!!!!!!

Diyana Tjuman said...

aminur atikah boleh saja. nanti sy upload kt fb. :))

Diyana Tjuman said...

md hafiz, sapa sruh ang tidoq. hahaha :D

Post a Comment