Tuesday, November 09, 2010

Thank You ALLAH

pagi 07 November 2010

satu kemalangan terjadi melibatkan my brother and my cousin.
keadaan sangat panik.
masa ini lahh baru aku tahu macam mana rasa bila keluarga kita sendiri terlibat dalam kemalangan.
rasa macam nak pengsan, jantung pun boleh pecah.
aku belum sampai ranau lg pun. malam depart kat airport kay kay. aku, mummy, daddy, amy and azri bermalam kat rumah persingahan dulu. esok pagi baru nak gerak pulang.

pagi masa loading barang kat hilux, fon daddy berdering.
orang tu kata, kereta kamu excident. ada lima orang budak.
terkejut aku. terduduk daddy kat tangga bila dengar berita tu.
aku takut kalau adik kembar ada dalam kereta.

malas nak cerita panjang-panjang,
aku cuma nak bersyukur sangat-sangat
adik aku selamat cuma koyak sedikit kat kepala.

apa-apa pun aku akan balas dendam dengan orang itu.
aku akan cari kau dimana.
shitt for you.


Nota Si Kecik : Dah tatau macam mana nak bercerita. Otak agak bercelaru.

No comments:

Post a Comment