Tuesday, January 18, 2011

Inilah Yang Terbaik

Salam & Hello :)

selama tiga hari berkampung kat Teratak River View
tolong kendalikan kem pendidikan luar yang pertama untuk batch nganga latest
dalam maksud laen tue aku nak bagi tahu kat korang semua aku ni dah jadi fasi
opsss
baru fasi bengkel
nanti ada pula kontroversi belum sah jadi fasi dah mengada, menyibuk dan memperasankan diri jadi fasi yang sah
tapi walau apapun aku tak kisah korang nak cakap apa as long as aku nak menuntut ilmu dalam pendidikan luar ni. banyak benda yang aku tak tahu lagi
tak semestinya kita sibuk nak cari ilmu akademik
tapi lain haram tak tahu
buat malu je.

dalam pada melibatkan diri dalam kem
finally aku tahu apa yang aku nak
aku nak jadi fasi tali means aku akan conduct aktiviti bahagian tali
best sangat aktiviti ni
dulu benda-benda ni lahh yang aku tak suka plus meluat sangat-sangat
tapi bila akak Yaya Milliekid ajar aku bab-bab tali best la pula
kalau tak silap sudah ada tujuh ikatan aku belajar

ikatan bunga keti
ikatan pencuri
ikatan fisherman
ikatan manuk
ikatan tindih kasih
ikatan figure of eight
ikatan figure of eight follow through

sudah tahu tujuh ikatan tak bermakna aku da champion, masih banyak lagi. yang ini pun belum pass lagi. kena rajin buat practice if tak confirm lupa sehh.

p/s: beberapa hari lagi aku upload gambar. skrg ni buzy sangat-sangat. :)

No comments:

Post a Comment