Tuesday, April 26, 2011

Berhujung Minggu




Aktiviti pada hari ahad lalu
24/4

photoshoot itu satu kemestiaan
Hampir satu semester aku tak balik rumah aunty. Dulu semester satu, dua minggu sekali aku mesti balik.
Jarang-jarang aku tak balik kalau ada cuti.
Sekarang ini, banyak komitmen. Entahlah mesti ada hal yang buat aku tak dapat nak balik.
Kalau ikutkan hati memang nak balik.

by kodak
Kenapa?
Sebab dekat sana aku boleh tidur sepuasnya.
Tak fikir fasal assignment.
Tak payah turun kafe untuk makan. 
(penat weyhh turun dari tingkat lima)
Boleh tengok tv.
Jalan-Jalan kat Curve, Ikea or somewhere.
Lepak Starbucks baca buku.
wee~~
suka suka.

then, last weekend. ada juga kelapangan balik walau cuma sekejap.
takda lah aku lupa dekat aunty.
teman story-story.
:))

Inggeris Style

Aku suka tengok warna batu ini.
Macam jagung.

~~cerita selesai~~

No comments:

Post a Comment