Monday, May 23, 2011

Result Sudah Ada

Assalamualaikum dan Hello

Result? Ya, keputusan peperiksaan yang saya takutkan itu sudah pun keluar. Seperti biasa saya tak berani nak cek keputusan dengan mata sendiri. Nervous you know. :)) Jadi kira bertuahlah orang yang saya arahkan untuk membuka laman sesawang mysis saya. Tapi ingat jangan sesuka hati pula nak buka lepas ini. Ya lah kan kau dah tahu password saya. Ehe, macamlah password itu tak boleh tukat. Okay, secara kasarnya inilah keputusan saya. Alhamdulillah, syukur kepada Allah Yang Maha Kuasa.


Pada mula dapat tahu result itu ada dua perkara yang saya mahu buat. Tapi disebabkan saya berada dalam kereta waktu itu, hajat saya tidak kesampaian.

1. Menangis tetapi tidak pasti sama ada terlalu gembira ataupun takut.
2. Menangis kerana, saya sendiri pun kurang pasti sebabnya.

Dalam pada itu saya ingin memberi ucapan terima kasih buat mammy dan daddy kerana mendoakan saya sebelum masuk exam. Pagi-pagi lagi saya call diorang nak minta restu. Lepas itu, buat lecturers, member-member saya, dan juga buat seseorang yang membantu saya. Terima kasih banyak ya. Post ini bukan bertujuan untuk menunjuk-nunjuk, mengada-ngada atau sebagainya, cuma ingin berkongsi kegembiraan.


si penaip tegar:
DIYANA TJUMAN

No comments:

Post a Comment