Tuesday, June 04, 2013

MALAM FAKULTI SAINS SUKAN #ZEALOUS

almost five in the morning. still can't sleep. too many idea right now dan sangat bersemangat menulis. sorry my dear super duper diary. banyak penambahbaikan dan delete gambar-gambar tak senonoh. bukan gambar sexy tapi gambar tak berapa nak matang. cesss, macam je kau dah matang sekarang. btw, entry ini dibuat khas untuk  aku jadikan memory sepanjang zaman. haha. kalaulah ada senior-senior dulu buat belog fasal malam fakulti diorang boleh tengok sape gempak tak gempak. kikiki. tapi rasanya tak boleh lawan senior legend. daddy, i'm proud of you. you are one of them.

Malam Anugerah Kecemerlangan Akademik
Fakulti Sains Sukan dan Kejurulatihan

04.04.2013
Dewan Kolej Ungku Omar
Casual Colour Blocking

that night, aku and friends datang majlis timing memang ngam-ngam. ahaha. tak lambat dan tak juga awal. sampai pun siap disambut oleh junior. wahh, hebat. semester ni, first time kot batch aku tak dapat apa-apa tugas. since semester satu, ada saja job kitaorang dapat dan Alhamdulillah semuanya berjaya diselesaikan dengan jayanya. itulah vitex. tapi bukan nak katalah aku tengok budak junior aku yang tak pernah dapat tugas. agak pelik disitu. macam goyang kaki saja aku tengok. macam mana nak teruskan legasi fakulti nin kalau event malam fakulti tak boleh handle. ish ish ish. bukan nak katalah. takkan nak complain depan-depan kan. since, i have blog so this is my medium untuk aku nak mengkritik ke, suka ke tidak kan. 
then, back to the topic sebab aku dah mengarut dan tak pasal-pasal hilang idea. let's picture tells everything.



presentation result by course
as I know, kitaorang 20 orang satu kelas got first class pointer
tapi entah macam mana analisis mengatakan menurun
suprise, dalam data ada 21 orang. wow! siapakah exchanged student itu?
mesti disebabkan kau result class aku jatuh
memang kau sorang je. rasa nak ...


okay, that lady bukan under fakulti kitaorang
her nama Sarah, dia budak biologi
kesian dekat dia. sepatah haram tak faham ucapan vip, vvip and vvvip
yang kami pula yo yo oo je mendengar



senyum dan tak perlu kata apa-apa
this picture captured time teknikal sound system amat membingitkan telinga
macam bergegar taik-taik telinga aku dengar
i wish next bacth buat preparation and pastikan semua sound system dalam keadaan baik
serius gue boleh pekak !


ha tinggal ini sajalah yang tinggal. yang lain entah kemana. rasanya ada yang datang tapi balik awal. mungkin sakit perut nak berak. cirit-birit or whatever. ya, memang hundred of them sakit perut. and the rest tengah busy siapkan assignment. kitaorang takda assignment pun. sebab dah siapkan assignment awal-awal. rajin kan. rajin kan. ^___^

 


congratulation for the team of senior nganga. zealous. if i not mistaken lah spelling dia. percubaan yang baik dalam menganjurkan program fakulti. good job. good job. btw, aku nak congrats juga kepada mereka yang mendapat anugerah dean list and first class pointer. like always, pointer is just a number. apa sangat yang ada pada a kalau ianya diperoleh dari hasil-hasil mengipas pensyarah or menggedik dan sebagainya. honestly, aku tak respect langsung mereka-mereka seperti itu. kalau pandang pun memang sebelah mata saja weyh. tetiba saja panas hati. Astagfirullah, enough diyana, enough. the end of the story.

keep in touch, DiyanaTjuman

1 comment:

Afifah Nabila said...

done follow ;)
http://youandmeareforeveryoung.blogspot.com/

Post a Comment