Wednesday, March 11, 2015

Tiada siapa - siapa

Assalamualaikum, Hi
My Dear Super Duper Diary Online


you know, sometimes tak semua perkara kita boleh luahkan di internet termasuklah melalui facebook, twitter, blog or instagram. kau tahu kenapa ? sebab kita akan fikir apa yang orang lain akan fikir pasal kita nanti. tapi bila tengok orang lain relax je post macam-macam. nampak aku macam takda aktiviti langsung kan. sebenarnya banyak perkara yang berlaku pada aku sekarang ni tapi sukar nak disampaikan pada semua orang. takut tersalah orang lagi macam lepas-lepas. pengalaman mengajar aku untuk lebih berhati-hati. dah macam-macam orang yang aku jumpa. sekarang ni ramai yang busuk hati berbanding yang baik hati. orang-orang yang memerlukan kau untuk kepentingan diri sendiri. aku sedar aku ditempat orang, family duduk jauh. kadang-kadang aku nak balik tiket flight dekat harga rm300. (T,T)


#simple #short

No comments:

Post a Comment