Tuesday, October 26, 2010

Akhirnya Jumpa Jugak

Adoi ! memang pening.
sapa lahh yang simpan barang yang tak berapa nak penting tu.
penat dohh nak cari kat mana.
di merata tempat aku cari.
dalam loker.
timbunan fail yang menyemakkan.
arghh ! tak suka lahh.
mana lahh wahai buku akviti ku ini.




tanya kat akak ketua blok
katanya : dik, xda lahh buku adik ngan akak.

tanya kat pejabat,
katanya : u kena refer kat mereka-mereka yang berkenaan. tutttt..

tanya kat akak 1,
katanya : tak ada pla. cuba tanya kat tettt..

tanya kat akak 2,
katanya : rasanya tak ada lahh. 

suddenly, ai dapat calling
caller : ini adik T____T kew? 
ai      : eya saya lahh ney.
caller : buku adik yang ada just __ stiker kew?
ai      : a'ah. seingat saya tu jew stiker yang ada.
caller : akak dahh antar kat pejabat ari tu. buku tue da lama akak simpan.
           adik tak tuntut. jadi akak dahh antarkan sekali.
ai      : owh. betul kew ni kak? tenkiu banyak-banyak kak. 
caller : sama. akak pun nk minta mahap sebab tak bagi kat adik buku tu.
        tak tau mcam mna nak cntact tuttt. 
ai      : xpa kak. trima kasih ! (excited gila )

Thanx buat si roomate yang bagi aku sokongan moral. 
Tak ketinggalan jugak buat mamat yang kata aku cuai.
 *ai tak CUAI k !




Nota Si Kecik : Pengajaran di sebalik alkisah ni,
                      jangan berbuat jahat dengan orang. HAHA !





No comments:

Post a Comment