Tuesday, May 31, 2011

Aktiviti Saya : Keluar

Assalamualaikum dan Hello 
:)

Aktiviti kelmarin saya keluar jalan-jalan dengan (sebut satu-satulah)
aunty and uncle
abg chacha, alfi and tyra
dan seperti beberapa gambar untuk tatapan.
Haha. Macam ada je orang nak tengok.
Tapi saya tak kesah pon, sebab ini blog saya yang punya.
Saya nak letak apa pun, saya punya suka lah kan.
Hehe. :))




Muka saya nampak tembam. Adoi.


Kepala transformer.

Gambar ni diambik untuk menjeleskan kazen dekat tawau. Adik Mamat.

Budak ni kawaii. Tyra panggil dia taknak layan pon. Tapi bila saya kuarkan kamera terus datng dekat.
Siap peluk-peluk lagi.

 ini cousin saya. badan dia da macam bonzer.





Saya tak nak cerita panjang-panjang. Apa yang penting, aktiviti ni sangat memenatkan sebab sambil keluar berjalan-jalan kitaorang juga bersenam. Untuk mencapai tahap seseorang yang normal dia perlu berjalan ataupun melangkah sebanyak 10K. Tapi rasanya da lebih. Fuhh, serius lenguh kaki. Rasa macam nak pakai selipar jepun pun ada. Konklusinya, objektif kami tercapai. :))



No comments:

Post a Comment