Thursday, May 26, 2011

Dulu Belajar Saja


Assalamualaikum dan Hello 


Dulu masa belajar dekat Kolej Matrikulasi Labuan, saya study saja. Tapi macam tak pandai-pandai juga. Haha. Adakah patut kau cakap macam itu. Astagfirullah.
Biarlah gambar menceritakan segalanya.



Ha itu dia. Buku makmal kimia bersama kalkulator tercinta. Tanpa kau tak pandailah aku dalam matematik. Tapi kalau aku salah tekan pun kau bukan reti nak bagi tahu. Lepas tu, buku tutorial matematik. Aku suka kira-kira. Dalam fail pink tu, semua soalan-soalan matematik. Aku selalu kena denda gara-gara subjek ni, ya lah macam mana tak kena denda tak siapkan kerja tutorial. Memang tebal mukalah. Tak boleh kira da berapa kali kena denda. Hihi. Gambar ke-3, gambar buku teks matematik yang aku beli. Tak baca pun tengok-tengok saja.



Tengoklah betapa malasnya aku sekarang ni, nak rotate gambar pun susah. *Macam penting sangat. Okay, first, Revive dan Jam. Kalau nak study saja mesti ada minuman dan makanan. Tak bestlah kalau tak makan-makan. Second, suppliments aku. Masa nak exam barulah aku sibuk nak makan. Bukannya nak amalkan pun. Last, kertas kajang dan juga pen. Mestilah untuk aku menulis.


No comments:

Post a Comment