Thursday, May 26, 2011

Salah Potong


Teringat Masa Dulu

Kejadian dalam makmal biologi. Suka sangat nak memotong, nak membedah sampai tersalah potong sudah. Kesian kat Mr. Rat. Al-Fatihah. Tapi memang tikus itu akan jadi korban sebab tak ada harapan pun hidup. Serius tak tipu. Tanyalah kat budak-budak yang lain. :))




Tengok berapa banyak jarum aku cucuk. Sampai boleh dengar dan rasa 'crack' tulang mr. rat. Korang nampak tak? Aku tergunting rib cage dia. Excited sangat nak membedah. Hukhukhuk.
Bila sample sudah tak berapa nak lawa juga sidikit rosak, aku pun passing kerja tu dekat orang lain.
So partner aku pun jalankanlah tugas beliau. :)




Semua organ mr.rat perlu dikeluarkan. Sebelum tu kita orang sempat rasa jantung dia still berdegup-degup.
Ada jantung, ada hati, ada intestines. Ingat lagi tau! Lepas tu, kena kupas pula kulit dia. Hek3. Bila tangan aku masuk campur balik. Agak-agak korang apa akan jadi?




:(




Si tukang bedah. 


No comments:

Post a Comment