Sunday, October 06, 2013

Roadshow & Perhentian Titiwangsa

Assalamualaikum, Hi
Dear My Super Duper Diary Online



we are coursemate. we are teacher. we are pride volunteer.

psssttt hari itu aku sudah ke Kelantan. yeahhh, ini bermakna empat belas negeri sudah berjaya aku jejaki. motif ? bukan nak show off tapi sebagai rakyat Malaysia kita seharusnya berbangga dengan apa yang ada di negara sendiri. for me, setiap negeri ada keistimewaan tersendiri. tak perlu membandingkan dengan negeri lain. like, seorang cikgu perasaan bagus dekat sekolah itu. tak habis-habis nak membanding bandingkan negeri dia. ya, memang tak salah tapi apa perasaan negeri yang kau kutuk itu. please mind your words. lagi satu, aku tak suka bila dia kutuk fasal Sabah. dan aku paling ingat katanya, "hidup dekat sabah susah. janganlah posting sabah". aku rasa tangan macam nak mencalar kereta, memancitkan tayar, pecah tingkap kereta and so on. tapi tak boleh tak boleh. urghhh, dapat peluang sekali kick kepala dia pun jadilah kot. kepala bulat macam bola pula tu. bhahahaha. menghiburkan hati sendiri.

i love adventure
i love flora
i love fauna
suka suka suka

ada nampak macam lukisan tak ?
hehe

r&r a.k.a rehat dan rawat
perhentian titiwangsa


dio ore kelate. dio jugok saim kito praktikal skola
dio suko make pau aye r&r titiwangsa
dio jugok tuke tunjuk jale. nama dio syed.


tiba-tiba kena jerkah
hoi cepatlah !
ok bye.

from Perak to Kelantan
:)



singgah sebentar di universiti malaysia kelantan
atas urusan jejak kasih.
hahaha

keep in touch, DiyanaTjuman

No comments:

Post a Comment