Sunday, October 06, 2013

Roadshow SPEKKTRA & PRIDE FOUNDATION

Assalamualaikum, Hi
Dear My Super Duper Diary


sudah tiba di kota bharu, kelantan. aku datang ni bukan untuk suka suka but dengan satu tujuan iaitu menjadi leader for pride volunteers. bukan mudah untuk jadi leader. bagi aku, kerja is kerja. bila kerja no malas malas. siapa malas kena ketuk. bila kerja aku perlukan komitmen daripada semua yang terlibat. bukannya nak mengelat ja. so, the next day aku bangun seawal yang mungkin. motif tak nak berebut shower. guess what ? suddenly, spider sebesar penampar keluar. !*&$^)! memang penyapulah jawabnya !



nak ambil gambar dengan datin tapi segan padahal dah dekat weyh
its okay, miss r kata next roadshow bagi tau dia
jangan diam malu-malu. ehehe
*saya memang pemalu*

 

kepada ibu ibu, bapa bapa
macik macik, pacik pacik
kakak abang adik
mencegah itu lebih baik daripada merawat.
dont forget ! lakukan pemeriksaan sendiri payudara
or famous as, Breast Self-Examination


okay, seterusnya gambar-gambar dengan mereka-mereka volunteers pride foundation

all of us !





to conclude, belajar dari pengalaman. next roadshow akan berada dinegeri Kedah. jumpa disana! pengakhiran gambar yang aku dapat capture sebelum phone jatuh pecah berderai. but still boleh senyum seperti biasa sebabnya aku tahu everythings gonna be okay. tak dapat nak ambil gambar dekat hotel, kb mall, rantau panjang and etc. apa pun, see ! dah boleh update post. duit pun melayang juga. 

big thanks to Camera360 and PhotoGrid apps
Keep in touch, DiyanaTjuman

No comments:

Post a Comment