Wednesday, November 13, 2013

saya dah habis praktikum


Assalamualaikum, Hi



15 Julai 2013 - 8 November 2013

pejam celik pejam celik tamat sudah semester latihan mengajar aku. serius masa cepat sangat berlalu. masuk kampus nanti final year student dah aku weyh. macam tak percaya je. macam tak percaya je. btw, tahniah kepada diri sendiri kerana berjaya menamatkan praktikum dengan jayanya. aku yakin mesti ramai kawan kawan yang lain juga sudah merdeka. jyeahh! tapi aku pasti masih ada juga yang masih berkontrak seminggu sampai cuti sekolah. good luck ya kawan !

sepanjang praktikum hari tu aku dapat 12 kelas. banyak tak banyak tak kelas aku dapat. 6 kelas form 2 dan 6 kelas form 4. maksudnya secara rasmi aku pegang semua kelas form 2 juga kelas form 4. sekaligus aku dapat jumlah waktu mengajar paling max iaitu 12 waktu. seronoknya ! padahal dalam hati. hurmokaylah, masa praktikum aku ajar subjek pj. only pj sebabnya nak ngajar sains sukan tak dapat sebabnya lagi kelas tu dah ditutup. so bila ngajar kelas pj ni dua kelas akan digabungkan dan ini juga bermakna dalam satu kelas tu ada lebih kurang 40 orang murid. suara kena lantang babe lepas tu muka kena garang sebab budak tak heran dengan cikgu praktikum yang bemata sepet dan berbadan slim ni. *cikgu kena pandai buat mata besar, badan pun kena besar jugak* tapi rasanya rata-rata budak heran kot. berani kome tak pakai baju pj ! Ggrrrrrrrhhh. bila marah,, diorang senyap then nanti diorang tanya kenapa cikgu bad mood ? cikgu p****d ehh.

anyway, banyak benda nak story sebenarnya. tapi biarlah part by part. buat part part whole gitu. mau makan masa setahun jugak nak post gambar sepanjang praktikal ni. budak-budak sibuk pm bila nak ngepost. siap ada yang nak beli. bhahahaha. *nasib kome lah*

2 comments:

Unknown said...

Adakah anda memerli saya ? -_-"

Diyana Tjuman said...

ehhh mike terasa ke ? ehehe

Post a Comment