Sunday, February 23, 2014

Saya Pelajar Tahun Akhir UPSI


Assalamualaikum & Hi


rasa sekejap je dah nak habis study. tahun ni adalah tahun terakhir aku berada di UPSI. ini bermakna tahun terakhir untuk aku habiskan study aku. teringat masa mula-mula interview, fitness test, register and masuk kolej. tahun pertama bukan tahun yang mudah untuk dilalui. second year, third year, internship and now in 2014, I'm Final Year Student in Sport Science Education. Alhamdulillah. 

this year is one of the most challenging year for me. banyak perkara yang harus diaturkan. banyak perkara yang harus difikirkan. bukan macam semester lepas lepas. not sure how to face it, but I'm sure I can do it. InsyaAllah. aku yakin aku tidak keseorangan. Kau sentiasa dihati. Kau sentiasa di sanubari. Moga Kau pimpin aku dijalan-Mu. Ya Allah.

No comments:

Post a Comment