Sunday, June 15, 2014

Air Terjun Gunung Ledang (Part 3)

Assalamualaikum, Hi
Dear My Super Duper Diary Online


Hari ketiga, Hari terakhir
perjalanan sst vacation diteruskan lagi ke tenpat rekreasi,  air terjun gunung ledang, sagil. I thought it was in Melaka, rupa-rupanya masuk johor. memang jauh kembara vacation kami dari perak ke johor. we are here for bbq and mandi manda of course. tapi aku tak join pun mandi manda, sebabnya tak dapat mood nak mandi air terjun masa tu. act, semua yang aku buat perlu berada dalam mood baik kalau tak huru hara nanti. macam apa entah. hikhik.




perangai apa lah. asyik mengunyah je. 
bakar sendiri makan sendiri.
hehehe



jyeah. seronok aku nak amek gambar adalah sorang tu hadiahkan labah-labah air. perghh memang tak lah aku nak stay dekat situ kat. seriously, aku sangat sangat fobia dengan labah-labah. (T_T) so sad.


dengan hati yang bercelaru aku pun angkat kaki dari situ. selamat tinggal semua.
maaflah aku upload semua gambar-gambar aku. hehe.
nama pun blog aku. nama pun syok sendiri.

keep in touch

No comments:

Post a Comment