Friday, June 20, 2014

Hari Jadi Yang Ke 22

Assalamualaikum, Hi
My Super Duper Diary Online


maka genaplah sudah empat bulan dari tarikh ulang tahun kelahiran tahun ini. baru berkesempatan untuk membuat entri hari jadi yang ke 22. alhamdulillah atas doa-doa yang didoakan untuk saya. ucapan semakin tahun semakin naik usia. semakin ramai yang ucap, doa yang baik-baik untuk saya. terima kasih, hanya Allah saja yang dapat membalas jasa kalian itu. jasa mendoakan saya.

terima kasih buat mammy and all of the family members yang wish for my birthday. dear buddies eqah and nanie, kita buddies takkan terpisah. terima kasih. buat kesayangan, terima kasih walaupun bukan yang pertama =) and last but not least buat teman-teman di facebook baik melayu, india, cina, sabah dan sarawak a million of thanks for the wishes.


terima kasih atas hadiah-hadiah. kek cawan. sukaneka tradisional dan macam-macam jenis pemberian. tak lupa juga thanks to the suprise laptop, pecah masuk bilik, puan pejabat seri harmoni, encik afiq serta pejabat polis (nyaris-nyaris). apa kes pula tetiba nak call polis time tu? baru tahu cuak? 

   

"tidak pernah ku rasa perasaan yang begini..."

sebenarnya saya kurang suka sambutan ulang tahun hari lahir untuk saya sendiri tapi saya suka buat kejutan untuk orang. this is the last birthday celebration as degree student. InsyaAllah master menyusul jika diberi peluang. doakan saya dapat ptptn free and got scholarship for my futher study ya kawan-kawan.

keep in touch

2 comments:

Unknown said...

happy 22 birthday Diyana, semoga di usia ini, awak lebih berjaya dan terus berjaya ya. kita sebaya lah, study mana ?

Diyana Tjuman said...

terima kasih atas ucapan dan doa awak, syira. saya study upsi.

Post a Comment