Sunday, November 03, 2013

Karnival MASUM Siri III UMS, Sabah

Assalamualaikum, Hi
My Dear Super Duper Diary Online


rajin pula aku godek-godek belog aku ni. selepas beberapa tahun baru perasan takda pun cerita karnival masum taekwondo dekat sabah dua tahun lepas. tak tahu lah pula kalau dah buat tapi sudah terdelete. anyway nak cerita rasa yang sangat bertuah bila dapat sponsor tiket flight untuk game taekwondo dekat sabah. wuhuuu. balik sabah aku hari tu. tapi balik cukup-cukup sekadar dapat bau-bau sabah. bau tu penting hokay! lain tempat lain baunya. kalau perasan lah. dan disebabkan aku terlibat dengan game, maka aku tak berkesempatan untuk balik tidur rumah sendiri. walau apapun tetap bersyukur. sempat juga jumpa family walaupun sekejap. bukan senang nak dapat sponsor macam tu kan. lagi pun yang ni versi special punya, datang sabah bersama wira wati upsi. I mean atlet-atlet tersohor upsi. bhahaha.  

Welcome to Sabah
17 - 20 Mac 2011
Universiti Malaysia Sabah


that time budak diyana ni dapat bronze medal
that time juga budak diyana ni main kategori fly weight
sebabnya that time budak diyana sangat happy kan
so dia tak boleh control habit makan
dalam beg dia kan sentiasa ada makanan

bronze medal for upsi
fly weight category
thanks for mom and daddy yang datang dihari perlawanan
love both of you ! muahhh !



sehari before tournament team taekwondo and team takraw upsi buat training dekat pulau. wuhuu
PULAU MANUKAN
tapi takda kenangan gambar langsung dekat sana
sebabnya semua gambar terdelete dan masa tu aku sorang je bawa kamera
ceritanya, ada satu malam tu kitaorang main kejar-kejar
stylo punya kejar-kejar sambil pegang kamera
last-last tak sedar jari menekan butang format
tapi bukan aku yang buat. aku yang mengejar orang memegang kamera tuh
tapi nak buat macam mana. dah terformat. terima hakikat je lah.


cuma cerita yang tak boleh lupa dekat sini, bila sorang brader tu tertinggal dekat pulau tanpa disedari
betul-betul nak sampai jeti kk baru perasan. bhahahaha. nasib baiklah kak helen perasan kalau tak..
pecah perut gelak weyh. boleh pula tertinggal dekat sana. ingat dalam tv je weyh

DINNER AT KAMPUNG NELAYAN
maka disinilah bermulanya siri kejar mengejar diantara budak taekwondo dan budak takraw
yang akhirnya menyebabkan kehilangan gambar-gambar cerita diatas
dua-dua kalah ! tiada sapa menang. padan muka !


ha, abang ni lah yang dikejar-kejar tu !
hahahaha.

TAMAN-TAMAN SABAH




ya, budak diyana tu tetap dengan jelly-jelly dia
tak sah kalau tak makan
haih !

team taekwondo & team takraw
feeling baru sampai sabah juga lah ! hehe


TEAM TAEKWONDO UPSI

TEAM TAKRAW UPSI




ni adalah cik dan encik pegawai pusat sukan upsi
diorang ni lah yang jaga kitaorang masa dekat sini
thanks cik dan encik :)

HOT SPRING, RANAU

aku yang terlebih macam foreigner
macam mau minta sepak. posing entah apa je

aku memilih untuk tidak mandi sebab aku tahu level kesejukkan dia macam mana
so biar aku jadi tukang ambil gambar je lah
then, beberapa minit selepas tuh aku menghilang. balik rumah sebentar. 

BALIK TANAH SEMENANJUNG SUDAH !



ahaha. dalam flight ada budak sibuk cakap sorang-sorang dekat belakang
nak main game lah tuh
tak mau. tak mau. kikikiki

keep in touch, DiyanaTjuman

No comments:

Post a Comment