Tuesday, November 05, 2013

sixth semester results :)

Assalamualaikum, Hi
My Dear Super Duper Diary Online

ini cerita result semester enam.
alhamdulillah. alhamdulillah. alhamdulillah. 
terima kasih kepada mamy and dady atas doa.
this result is specially for both of you.
seperti semester-semester lepas, orang pertama yang aku akan cerita tentang result aku adalah mereka sebabnya aku suka tengok bila mamy and daddy senyum. nampak happy je. thank you Allah atas nikmat ini.

mohon doa kalian agar misi untuk mendapatkan ptptn free tercapai
sekarang ni pun tinggal beberapa hari saja lagi untuk menamatkan semester tujuh
ya, I am a practicum teacher.
*akan merindui murid-murid aku lepas ni, semoga mereka juga berjaya didunia dan akhirat*




Kawan-Kawan
Doakan kejayaan saya di dunia dan akhirat kelak
Saya akan doakan korang semua jugak. Amin.
Entri ini bukan untuk bangga diri, riak mahupun angkuh
ini direka cuma untuk berkongsi kegembiraan

keep in touch, DiyanaTjuman

No comments:

Post a Comment